05 marca, 2014

A little pink


Dzisiaj chwalę się butami wyhaczonymi przez moją mamę w Biedronce :). Jak na moje oko nie są tandetne, ładnie wyglądają na nodze i kolorystycznie są bardzo kobiece aczkolwiek bez przesady, ot taki mały akcent łososiowego różu. Lubię to! Niedawno Biedronka miała w swojej ofercie świetne rzeczy sportowe! Maty, ciężarki czy piłki do ćwiczeń na prawdę warte uwagi. Też ktoś oprócz mnie skusił się na coś sportowego?

bag / torebka – Bershka
trousers / spodnie – Reserved
bluzka / blouse - Orsay




5 komentarzy:

  1. Anonimowy5/3/14 18:42

    Talie buty nie pasuja do takiej torebki

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5/3/14 18:58

    bezguście

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor butów, uwielbiam taki ;)
    Ale moją uwagę przykuły spodnie - świetnie leżą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo szukałam takich klasycznych, dopasowanych jeansów, które by na mnie nie wisiały aż w końcu dorwałam te, dzięki :)

      Usuń
  4. Anonimowy8/3/14 00:31

    Spodnie zwykle z bazarku. Slaby kolot na ta pore roku i kroj. Kobieta lepiej wyglada w rurkach.. tutaj twoja figura wyglada na chlopieca a masz ladna figure

    OdpowiedzUsuń